Popular Posts

Thursday, February 17, 2011

Posting + kejer = Toyota Vios.

hye semua...
salam sejahtera..dan salam satu malaysia...

huhu..hari nie aku rase happy sangat coz surat posting keje aku dah sampaiii..
yahooo..pas nie lehlah merasa gaji..heheh


pagi tadi che posmen gemok nie dh hantar surat aku..

"well..miss rosanita this is your letter, please signature here.."
speaking orang putih posmen tue dgn aku sambil dia tersenyumm..

aku ape lagi signature jelah...sambil buat muka selamba.(pdahal dlm ati tue nak tersenyum lebar klu bleh)hurmm..now i get my letter...so happy today..

aku buka sampul surat tue..yelah nak tengok kat mana aku dipostingkanlah..walaupun sebenarnya aku sudah tahu dimana yea..

korang nak tahu mana aku di postingkan??
haha..my new current city is Perak.
aku diwajidkan melapor diri pada 21/2/2011..
best erkk.setelah aku bertungkus lumus selama 3 tahun belajar dalam bidang kesihatan akhirnya aku
bakal bergelar seorang SN.


terkejut gak masa aku dpat tahu tue..yelah rase nak nges pun ader, nak suka pun ader.
macam2 perasaanlah yang ada waktu tue..
satu hal jauh..tapi satu hal lagi gembira jugak sebab dekat dgn "kawan2" aku..hehe

so impian aku untuk memiliki sebuah kereta idaman dh hampir jadi kenyataan..
cuma sekarang aku kena kena berkerja bersungguh-sungguh untuk memiliki sebuah kereta idamanku..
~~Toyota Vios~~

semoga impianku untuk memilikinya tercapai..
aminn...

yang aku pasti sekarang perjalanan hidupku sudah pasti banyak dugaan yang akan datang.
 mesti aku akan dibuli dan dikerah oleh senior2  SN.
apapun aku berdoa semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala urusan..

AMINN...

p/s: korang doakan impianku termakbul erkk..






No comments:

Post a Comment