Popular Posts

Friday, February 18, 2011

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

hyee...
saye terbuka satu blog yang cantek nie  lifeOFtyra..dan ternampak contest yang menarik nie..huhu..
x kiralah ape hadiah nye..yang pasti saya nak joinn...
sebab saya memg berminat dan ada gmbar yang lompat-lompat macam katak nie..hhe..


bannEr contest niE..

---------->> KLIK SINI




dan gambar yang akan di pertaruhkan jeng....jeng...sila scrol ke bawah>>


Lompat sikatak lOmpAt.
lompatlah tinggi-tinggi
cepatlah ieta cepat,
 cepatlah untuk menang contest ini..
 gambar nie diambil sewaktu saye belajar di kolej kesihatan dulu...kat kolej nie dlu ada satu bukit yang di panggil "Bukit TensiOn"..memg sejak masuk kolej tue budak2 senior kat situ memg dah lmer macam tue nak tahu kenapa??
sebab yelah perjalanan kami dari hostel ke kolej (kuliah) saya dan rakan terpaksa berjalan kaki setiap hari ( sebab kami x der kenderaanlah) selama 3 tahun melalui mendaki Bukit TensiOn.. memg penat dan tension..

So lokasi gambar melompat nie memg kami ambil dia atas "Bukit Tension" nielah..
tapi gambar melompat nie diambil sebagai satu tanda "kebebasan" bagi kami, korang nak tahu kenapa??.
sebab waktu nie kami dah last sem dan cuma tinggal beberapa hari sahaja kami dah nak balik kampung masing2..so exam dah lepas, kelas dah abis, mendaki bukit tension pun buat kali terakhir,belajar pun dah tamat dan itu bermakna saya dan rakan-rakan dah bebas..

apapun kenangan nie memang yang terindah dalam hidup saya..tengoklah saye pun melompat tinggi..heheh...
 tapak selipar saya selepas melompat nie dah macam nak tercabut..betol..nie memg betol punya cerita'sebabkan kaki yang terhentak kuat pada jalan tue..

memang tak dapat dilupakan saat terakhir saya dan rakan-rakan...miss all my friends so much..

So gambar nie menjadi taruhan, mungkin untuk membawa tuah.

nielah tajuk gambar saya telah saya pikirkan paling sesuai ialah "KEBEBASAN BERSAMA"

Okey..that all..now kna tag mber..jadi saya dah kenalpasti 3 orang yang gemar untuk menyertai contest ini..

                                                      Aien.
                                     * Yana
                                     * Fify
                                     * Iza


done...
Okey..diharap rakan-rakan yang di tag join contest nie erkk..huhu..

dan thank to tuan punya contest nie sebab sudi menganjurkanye...

majulah blogger untuk semua..huhu..

1 comment: