Popular Posts

Monday, February 7, 2011

dEbArAn bErmUlA...

hye semua..


hurm..knpe tajuk kali nie debran bermula...




<<Satu petang yang membosankan>>


terdetik hati nie nak buka fb sangat..setelah puas menedit gambar dalam laptop aku pun klip facebook..


masukkan email mcam biasalah nieyta_tedybear@yahoo.com
pastu kata laluan : ******


keluarlah dekat home tue..ape lagi aku tengok2lah..scroll ...........scroll......dan scroll lagi sampai bawah..


tiba-tiba mata aku terhenti di satu post..........


"kawan-kawan nak tahu dapat mana posting keje call no no 03888...........( ak x leh nak nyatakan sebb sulit) no KKM, saya dah dapat perak.." lebih kurang macam tuelah post dia cuma aku ejas ckit jer..hehe..
aku rase nak cal time tue jugak tapi maklumlah dah abis waktu pejabat jd aku tunda jer niat ak nak cal tue..


tap ati nie rasa takut plak nak cal..ntahlah debaran tue makin menjadi-jadi, takut ader,rsau ader, bab kata orang dah mandi tak basah, makan tak lalu, tido dah sah2 x lena..
nak tak nak i must go on.......huhu..


tunggulah kalau aku rase ader kekuatan nak call esok aku cal klu tak tgu rabu nie jelah cek dalam internet.
lagi senang..kredit x abis..hehe..kedekut...
apapun termenung jugak aku sejenak:


"manalah agknye dapat nie??.."YAALLAH mintak2lah dapat dekat dengan dia.."






ati nie hanya mampu berserah jer..
kemanapun di hantar kewajipan tetap akan aku tunaikan dengan sebaiknye..


aduh..memg takut giler rase...sebab surat posting keje aku dah on the way..




ati aku nie dah xleh duk diam dah..huhu...
21 aribulan nie dah daftar dah..
yaallah takutnye rase..
yelah dah nak bermula alam baru bagi aku...
tempat baru,kawan baru,suasana baru...ermm...x sukanye....mesti kena buli nanti...


actually aku nak sangat dapat kat peneng sana...x pun pling tidak dapatlah kat perak...
x  lah sorang sangat nanti..


hope sangat dapat tempat yang diminta tue..
hanya mampu berharap untuk waktu nie..
debaran ini takkan terhenti selagi tak dapat tahu kat mana?
ia akan terus bertanya dan tertanya2..

bilakah agknye nak sampai surat?
dimanakah aku akan di posting?

debaran bermula lagi..
apapun selagi tak dapat surat aku hanya mampu berdoa..


P/S: kawan-kawan tolong doakan aku dapat tempat yang diinginkan erk...Aminn...

No comments:

Post a Comment